UWAGA Centrum otwarte od 18 maja!

Centrum otwarte od 18 maja!

Od 19 maja b.r. do odwołania kasa Centrum Kultury „Karolinka”  jest czynna:
- w każdy wtorek i czwartek w godzinach od 10:00 do 15:30
- w każdą środę w godzinach od 12:00 do 19:00

W godzinach pracy kasy będziecie mogli Państwo dokonać zwrotu zakupionych w kasie biletów na odwołane imprezy.

W związku ze wznowieniem działalności Centrum, wznawia się bieg terminów, o których mowa w § 7 ust. 6 i ust. 7a Zarządzenia Nr 7/2018 Dyrektora Centrum Kultury „Karolinka”
w Radzionkowie w sprawie wprowadzenia Regulaminu Rezerwacji i Sprzedaży Biletów w Centrum Kultury „Karolinka” w Radzionkowie począwszy od 19 maja b.r.

Wznowienie terminu dot. m.in. możliwości zwrotu zakupionych w kasie Centrum biletów na imprezy, których termin został przesunięty. W przypadku gdy Kupujący nie akceptuje nowego terminu ma on możliwość uzyskania zwrotu, w terminie do 28 maja br. włącznie. Warunkiem uzyskania zwrotu jest przedstawienie zakupionych biletów wraz z okazaniem dowodu potwierdzającego dokonanie płatności (m.in. paragon z kasy fiskalnej, faktura).

Od 18 maja b.r. jesteśmy także do Państwa dyspozycji w innych sprawach:
- w każdy poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godzinach od 8:00 do 16:00
- w każdą środę  w godzinach od 8:00 do 19:00

telefonicznie pod nr: 32 286-63-45,  32 286-64-54 i mailowo: karolinka@karolinka.art.pl.

 Obsługa klientów odbywa się w przyjętym reżimie sanitarnym:

  • Klient z zakrytymi ustami i nosem, który wchodzi do budynku (pierwszy hol CKK) zobowiązany jest do dezynfekcji rąk płynem znajdującym się przy wejściu.
  • Klient po wejściu do obiektu i zdezynfekowaniu rąk używa dzwonka, po czym pracownik pełniący dyżur podchodzi do klienta i obsługuje go.
  • Obsługa klienta nie powinna trwać dłużej niż 15 minut w odległości 1,5 metra.
  • Wszelkie sprawy formalne – np. wypisanie dokumentu odbywać się będą przy stoliku wystawionym przy wejściu do placówki.
  • Klient zobowiązany jest, aby używać własnego długopisu.
  • Klient przy podejściu do stanowiska kasowego zatrzymuje się na wyznaczonej linii. W momencie wykonania niezbędnych czynności płatniczych klient podchodzi do okienka kasy.
  • Pracownik  ma prawo odmowy obsłużenia klienta, w szczególności jeżeli ten nie zastosuje się do przyjętego reżimu sanitarnego.
  • W  holu może przebywać max 1 osoba (za wyjątkiem opiekuna, który przyszedł z niepełnoletnim dzieckiem /dziećmi).
  • Wejście dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku oraz rodziców z małymi dziećmi w wózkach znajduje się z lewej strony budynku.